Kjøpsvilkår

Betaling
1. På Realcoffee.no kan du benytte følgende betalingskort:

- VISA

- VISA Elektron
- Mastercard
- Maestro
- JCB


Realcoffee.no sender ikke forsendelse pr. etterkrav, giro eller sjekker.

Alle priser hos Realcoffee.no er inkl. MVA og Toll
Betaling for bestillingen skjer etter at varene har blitt sendt til deg. Først da blir beløpet trukket fra din konto.

Opplysningene som du oppgir når du bruker kredittkortet, blir sendt direkt til NET. Opplysningene blir sendt i kryptert form via shop-host Wannafin. Wannafind oppfyller kravene til PCI DSS. Dvs. det er kun TELLER som kan lese oppgitte opplysninger. Realcoffee.no har ikke adgang til opplysningene. Ved utfylling av betalingsopplysninger må det oppgis: kortnummer; de første 16 sifrene på ditt betalingskort. 

Utløpsdato; måned og år er angitt på forsiden av kortet. De fire sifrene skal oppgis. 

Kontrollsiffer; de 3 siste sifrene på baksiden av betalingskortet.


Vi inngår avtaler med kun myndige personer (18 år)



Dataregistrering
For å kunne sende varer til deg så må du oppgi ditt navn og din postadresse, samt E-mail adresse. Når du har sendt inn din bestilling, så lagrer vi din bestillingsinformasjon i 5 år.

Opplysninger håndteres etter bestemmelsene i Lov om behandling av personopplysninger. Opplysninger vil ikke bli videresendt eller solgt til en tredjepart, men vil kun eksistere i Realcoffee.no sin egen database, og der blir opplysningene behandlet trygt. Du kan når som helst be oss å fjerne dine opplysninger eller fjerne deg fra e-postlisten.

Du har alltid mulighet til å få innsikt og sende klage mot vår registrering i henhold til reglene i Persondataloven. Personopplysningene blir oppbevart med passordsbeskyttelse.

Kontakt
Hvis du ønsker å snakke med en ansatt så anbefaler vi at du kontakter oss via e-post, ettersom det er alltid en ledig ansatt som er klar til å hjelpe deg per e-post. Skriv til info@realcoffee.no.
 
Alle henvendelser blir besvart innen 24 timer.

Tilbud og gyldighet

Real Coffee tilbyr ofte gunstige tilbud med gratis, ekstra kaffe for kunder som kommer tilbake. Vær oppmerksom på at tilbudene gjelder vanligvis kun i en begrenset periode. Gyldigheten for tilbudene blir alltid tydelig fastsatt i hvert enkelt tilbud.


Levering
Realcoffee.no sender fraktfritt til hele Norge ved kjøp over 399,-. For mindre bestillinger blir det lagt til frakt som er avhengig av fraktmetode.

Bring Pick up point: 99 kr
Bring Business: 99 kr


- Alle forsendelser sendes med Bring.

Leveringstid

Realcoffee.no etterstreber å sende bestilte varer innen 1-3 virkedager, derfor kan du forvente dine varer innen 4 dager, men må påregne litt lengre leveringstid i forbindelse med høytider og ferier.

Hvis Real Coffee ikke klarer å levere dine varer innen forventet leveringstid, så vil du få tilsendt en e-post med informasjon om årsaken til forsinkelsen. I dette tilfellet så har du som kjøper alltid rett til å heve kjøpet uten omkostninger.


Returret/Angrerett
Det er 14 dagers angrerett på alle varer, og tiden regnes fra den datoen du mottar en vare. Returretten gjelder bare for uåpnet/forseglet varer. Åpnet varer refunderes ikke. Når du har sendt en e-post til realcoffee.no, og gitt beskjed om at du ønsker å bruke returretten så har du ytterligere 14 dager til å returnere varene. Kopi av faktura og angreskjema skal alltid sendes med. Straks du har returnert varene kan du, dersom du viser dokumentasjon på dette, få beløpet returnert til kontoen din. Alternativt mottar du pengene senest 14 dager etter at Real Coffee har mottatt pakken.
 
Det er angrerett på alle varer. 


Kjøpet kan returneres ved avvisning av varen eller ved å returnere varen til Real Coffee, Slyngvegen 24a, 2165 Hvam, Norge. Vi mottar ikke pakker sendt pr. oppkrav.


Hvis du benytter deg av angerretten må du selv betale returportoen. Returporto er avhengig av størrelsen av pakken. 


Reklamasjonsrett/Garanti
I henhold til norsk lov har du 2 år med reklamasjonsrett på alle varer. Dette betyr at du kan bytte varene, få pengene tilbake eller prisavslag, avhengig av din situasjon. Reklamasjonsretten gjelder fra den dagen du mottar varen.
Dette innebærer at dersom varene mot forventing blir ødelagt i løpet av de 2 første årene, så er vi forpliktet til å erstatte eller rette opp feilen.
Du må være oppmerksom på:
For varer med begrenset holdbarhet så er klagemuligheten avgrenset av holdbarhetsperioden som RealCoffee.no har fastsatt.
Eventuelle feil eller mangler ved produkter/varer levert fra Realcoffee.no skal meldes innen 2 måneder etter fra den datoen du mottar en vare.
Det er din plikt å angi, og ved etterspørsel vise eller forklare feil eller mangler ved varen. Dersom du oppdager en feil så skal du rette henvendelsen til info@realcoffe.no. Husk å oppgi ordrenummer slik at vi kan raskt behandle saken. Du kan også ringe på tlf: 219 92 471.
Hvis du ønsker å returnere varen så kan du få et returmerke for forsendelsen fra Real Coffee, da slipper du å betale for fraktkostnaden.
Varene sendes til:

Real Coffee 

Slyngvegen 24a
2165 Hvam
Norge 


Når en reklamasjonsvare blir returnert skal kopi av faktura legges ved forsendelsen. Hvis reklamasjonen er berettighet så forplikter Realcoffee seg å betale tilbake det du har betalt, inkludert frakt, innen 14 dager etter at varen er mottatt.

Tilbakebetaling
Du har rett til å få tilbakebetalt hele kjøpsbeløpet, inkludert frakt, innen 14 dager hvis du hever kjøpet. Dette gjelder fra den dagen Real Coffee mottok henvendelsen. Hvis Real Coffee gjør en omlevering eller gjør en erstatning så skal eventuelle fraktkostnader bli tilbakebetalt innen 14 dager fra Real Coffee har mottatt reklamert vare.


- hvis du mangler et nytt eksempler av din bestillingsbekreftelse, så kan du sende en mail til info@realcoffee.no